Sunday, June 24, 2012

Inilah namanya Kepuasan (^_-)'

Assalamualaikum w.b.t kawan2 =D . huhu hye2 sumenye . Masa yg ditggu2 telah tiba . Kepuasan yg abadi . haha , finished my first year engineering program successfully ! yeaahh lega sgt3 mcm nak melompat2 huuu =D . walaupun hakikatnye hati ibarat ditarah2 dek soklan yg mencabar minda juga pemikiran . Terasa ringan kepala bile sumenye dah berakhir =) . syukur Alhamdulillah . minx maaf la sume , post saya baru nak masuk yg ke-20 . itupun setelah 2 tahun blog ni wujud , maklum laa x seaktif k0rang2 sume kan kan =D . 

haha sekarang tengah melompat2 macam doraem0n ni huhu !

Ye , selepas ini tgn ni kompem rajin punya nak mengarang2 ayat . Berkongsi2 pendapat , pengalaman , diari hidup , peristiwa2 gelap cerah malap owhh ini ke fungsi blog ? -_-
Tapi yg pasti , ada di antara kita yg xpandai berkata2 dalam meluahkan isi hati , xpandai bersyair , bersajak apatah menyanyi . Jadi penulisan mgkin jalan yg terbaik kan untuk kita meluahkan sesuatu betul x ? =)
Huu rasa mcm tenang sikit sekarang , buat kawan2 yg belum habis lagi perjuangan tu , jgn putus asa ! Teruskan berusaha dan berdoa kepadaNya okay ! Mudah-mudahan sumenye berjalan dgn lancar .

haha , rumate saya tgah sibuk membaca lagi . esok baru hari kemerdekaan nya =D

Malam ni malam terakhir kami bersama sebagai rumate , dia akan pulang ke kampungnya di Pahang , saya org KL saja hehe ^^ . Sem depan kami berpisah . saya di skudai . dia masih di sini meneruskan sisa2 hidup sbgai pelajar engineering . semoga persahabatan yg dibina akan berkekalan ke akhir nya =) Ada masa rezeki jumpe lagi kan huhu . 

Jadi ape perancgn cuti ni ? of k0s nak keje kan =P carik duit tuk kawin huhu ( ewaahh gurau je ni ) !
cuti 2 bulan kene manfaat kan betul2 kan . nak tingkatkan prestasi dalam masakan , dan menghabiskan masa yg ada bersama yg tersayang . =) Rasanya entri kali ni cukup smpai sini saje , ade mase kita jumpe lagi . 
Untuk kawan2 , gudluck !

lepas abis exam , jgn lupe berdoa =) minx padaNya keputusan yg cemerlang . ingat kawan2 , apa yg kita dapat , itu yg terbaik untuk kita <3

true love ,
Cik Hajar ~


1 comment:

  1. Amin.. smga mendapat keputusan yg terbaik, Insyaallah

    ReplyDelete