Thursday, January 19, 2012

New Life ( Part 1 ) ^.^

Hui3 salam ..! Whooaa lame giler xupdate bl0g -_-‘ tahun lpas last kot haha =D.Hari ni 19hb jan 2012..kirenye umur aku da 20an gitu hihi..tp blum lg àtggu ar bulan2 mndatang nnty hihuu..da besaa aku ni ngeh3 ^.^ da jadi anak dara..da mampu berdiri di atas kaki sndiri..ececeh..Sbenanye..aku update kali ni untuk story tntang life baru aku.. that is à University Life .! weehuu..da abis sem baru nak terhegeh2 nak st0ry , huh kabut la kau hajar -_-‘ . its okai,skurg2nye aku terdetik jugak nak update.Ok,lets start .    ~ PART 1 =) ~



Seperti yg korg tawu or xtawu..Aku study kat UTM..kampus KL ..yeeaahh hidup KL hihi.. (Tp masuk tahun 2 aku akan bhijrah ke Skudai -_-‘) . Kos Degree in Mechanical Engineering . Wlaupun dulu kat sek.Teknik aku amik awam,tp aku smbung balik dlm mechy ni sbb..kat teknik dulu minx mechy tapi dpt awam huuh.
Kat sini aku ade 28 org classmates. 8 puteri selebihnye putera (20 org) . Mule2 knal time MTM (Minggu Transformasi Mahasiswa). Ni haa memember gurl aku . Ily,Huda,Madihah,Fatin,Nazeera and Chinese gurl – Tam & Pei Lian . oowwwyeeahh..!



Bangon pagi2 pegy kampus naik bas ehee ^.^



Huda ni mmg cantik n fotogenik orgnye =)


Tam . Pei Lian . and Madihah =)


Time MTM laa time kit0rg beramah mesra. ‘Kau duk mane,bilik num bape,dulu Matrik mane and blaa3..’ Dorg ni gempak2 laa result , genius punye org . Dua antara kitorg ni Dancer. Haa bertauliah kot . Time mggu MTM depaa masuk menari wat performance. Bkn main lmbut..Lemah gemalai. Aku bgga k0t hihi..Maklum la kawan nan artis heh3 =D . Sampaila 1 ketika.. Aku pun terlibat dgn Tarian ni..bkn aku jew..all of us (6 pax) x termasuk chinese perform untuk tarian tu..Aku yg kaku ni..Aisemen…





Sebelah ni Nazeera and Huda . Dua2 good dancer . Kitorang dapat makan free hihi.. Nazeera ni mmg dancer . Dia arh yg ajak kitorg2 ni menari.. Peace yoo .!
 Dan bawah ni aku dan Ily =)





                                                                             

Yang ni pulak Madihah dan Fatin . Dua2 good dancer jugak . Dua2 pandai . Dan dua2 cantik. Kalau nak knal search je kat pesbuk aku hihik =D






Dulu2 time mule2 kat sini..ade mcm exp0 aww kat KSJ (Kolej Siswa Jaya) . Ade kuda..aku excited laa an..! Aku nak naik yg besaa..tp br0 tuu kate ‘bahaya dik,nnty dye bawak lari’ . Haiih bagus ler klu kuda uhh nak bwk lari aku hihik..Tapi aku merasa gak naik yg…poni tuu wee.. Cinonet pun cinonet laa ann asalkan aku dpt belai2 ia hihi..



Heheh tgok laa kuda cin0net ni ^.^
Nak lempang tp kecik lagy . Kredit tu Nazeera yg konon2 bawak aku pusing 1 kolej (sbnanye r0und2 area situ jew -_-)
Naty an kalau aku kat skudai nnty..Aku nan amik kelab kuda.! heheh..pastu nak bg name dye.. cin0net haha..

Ape2 pun.. Seronok life baru kat sini =)


Duk kat kampus kl ni best..Sbb dekat ngan umah gak hihi..Walaupun duluu aku la yg dok kesat air mata sbb xdapat pi Skudai uhh..Kl ni best..sbb tandas kat lam bilik kot hihi..ape2 urgent time malam aku xyah nak pk 100x sameada nak g tndas ke x ann..bgun dri katil,jln bape lgkah,bukak lampu and pintu..Settle J hihi.. Roomate aku kos Mechanical jugak. 

Tapi under MJIIT(Malaysia-Japan dan..aku xegt -_-‘) tp dorg pggil shortform ia ‘Mejit’ heheh..Lagi 1 kat cni meriah,student dok tgok tb kat bawah..nak2 time tg0k bola..aku xtawu sape yg jerit2 same ada flat dpan kolej kitorg atau dak pompuan yg tgok kat tgkat atas atau yg tgok kat bwh blok atau..di mana2.. Tp best =D  Go go Malaysia..!!

Okeh2..setakat ni je yg termampu untuk aku tulis =) . Lain hari kite jumpe lagi .:.
p/s : aku tgah cuti sem sebulan hihi .. Heaven .! n_n ~ Tata and Salam kwn2 ..!

Untuk kawanku Tia Athirah <3 . Happy Bufday sayang =)


2 comments: