Thursday, March 24, 2011

r00omate aku yg giLakk !

Haaakkk!!
Perghh... dah nak abih matrix baru nak terhegeh2 site pasal r0omate aku.
Nak taw er pasal 'tentera2' aku uhh?? Ceciter2... weewiittt!!
 haa.
Yang pertama ~
 haaakkk!! ni namo ehh jeng3....
Siti Hajar bte Sulaiman!
huuuhhh!! nama nak same ngan aku errr (.")
jd,,,,,aku mbuat kputusan untuk mmanggilnye....
JAJON!!!
hahahahah....
Btw! dye ni ar first umat yg knal2 nan aku time mule2 masuk ke kem tentera ni [matrix london]
hahahahah! pergh...dye ni dak MELAKA.pure melaka peewiitt!
kt0rg xskema yer ! ulang suara.
TIDAK SKEMA . bukti ??
pada waktu orientasi yg sudaa berlalu.
aku nan dye err yg tak gy surau pepagi buta uhh [SUBUH]
Lg 2 org makhluk skema yg lain. perghh pgy 0wtt~
Terkezut mak. haha. aku nan dye punya laa sewel ubi t0top lampu dan mghilangkan selipar di luar bilik,k0non2 kami telah berangkat pergy laa ann ann ann. Tp rupe2 nye kt0rg kopek taik mate lam bilik.
Dan tanpa dsedari , belakulah ayat2 spt di bawah :

jajon : hajar an?
ajay : aah. ko pun an.
jajon: selamber er kite xgy an .hihihi
ajay: hahah,lek je.takdenye akak uh nak sp0tcek kite.
jajon: ko tggal mane?
ajay: aku key ell. ko mlaka eh .
jajon: aah.. lg 2 org ni skema an?
ajay: taw taper. ko ade pakwe weyh??

teetttt............sampai sini sajew...btaw~ dye ni pandai beb . ^^
result dye sume 4flat. ta penah 3.99 ke peeewitt ! 
boley add dye kat pesbuk . taip jew Siti Hajar Sulaiman. gambar 2org bdak laki iaitu anak dye. hik3. 'anak buah' Next ~~~


huhu.. ni lak name dye Nurul Fatin Alia bte Mustapha.
dak ni ade satu senjata yg paling ditakuti oleh ramai rakyat jelata.
kalah bom hamashima.
IAITU........ boom ka ba boomm!! caakk! lu pk la sendiri haha.
Tempat berlakunye senjata itu adalah di mana2 saja. di mana saja anda berada anda perlulah berwaspada ye.. hik3!! [gelak jahat =p]
ape lg.. pergh dak ni ley jdik Deejay u know .. awww ~ dye ni dulu fizik . tp gedik2 nak masuk hayat .
Tapi yer tapi :D dye bisa mengalahkan rakyat2 lain yg hayat untuk lbih maju ke hadapan.
haaakk ! lg2 . dye nie ann ann ann. suke... sangat.........jeng3.. anda boleh taip arelya infinity di pesbuk yer..
pergh keje aku mmg pr0m0te dak2 nie. mmg ni je tjuan aku hidup di dunia ni. hahah!
lagi2 . dye ni dak batu pahat . ceciter dye nak jd anak yg solehah. wallaweh ! terbaik arr k0 !!

 Next `
 mak aihh...gambar nak ayu jew ~ -_-'
pening aku .ni name dye Noraziani Zainal Abidin. bereb0t2 dak ni suh aku on bluetooth. semata2 mahu gambar mereka yg terbaik akan dipaparkan. Ikut kan hati . mahu saja aku yg pilih gambar2 mereka ini sndiri . Tapi atas nama manusia sejagat yg punya hati yg luhur murni suci lg blaaa3 .. aku paparkan kpd anda !
Inilah cinta ! haakkk! Inilah dye r0omate2 ku yg Malat0p di Aras aku 'sahaje' hahaha!
K , nak cter sal dak ni . 1st of all . taken already by sumone.
So dah boleh tutup daa mulut korg tu dari ternganga sebesa gule2 hacks .
2nd ~ dye ni dak kuala pilah ,n9 . dye ni ann ann ann. haha..
al mulalah kisah...dye ni ann. paling skema la di antara kami ber-4 . pgy kuliah punctual. terutama bila kuliah mate. ade err benda nak pysc0 kt0rg. nak2 ptg . jam baru mnunjukkan pukul 1.4+++ da siap mcm nak gy kenduri. aku ni haa. baru err pas menguap. perghh pysc0 owtt!! terbaik ar ko. aku nak wat jahat. cepat an jam ko 2jam awal . supaya org tga subuh ko da bergerak mnuju menara gading weewiitt! ^^
3rd ~ dye ni ann. cool er orgnye. korg un ley tgok dari sisi wajahnye an. asal malam bertandang er. mulalah lagu ringtone iaitu tah la ,asik tukar2 je. dan beliau akan bergegas keluar dari kamar untuk mjawab satu pggilan hangit dari pegawai mase depan nya hahaha!! peace beb =B

So, itulah dye serba sedikit tntang tentera aku uhh. pasal aku? xyah ngade2 nak tawu. s0wii beb . gur0w je ^.^

Ni adalah serba sedikit knangan kami yer ~

 ni time ktorg gy pantai klebang. sanye balik umah si jajon uh ^^ knduri kawen yg vesatile !

 kami berenang2 ke tepian .

 ajay n jajon. first time gy kuliah .

 ajay LAGI n yanie . time ni AF final .
ajay LAGI n dak patin ni. nampak uh 
BSN . tmpat paling p0pular di kmm <3






caakk! byk lg wei gegambar kit0rg ,.. tp penat laa. sat gy ade Mento Menti . Tata sume .. 
menguap sudaa -_-'







No comments:

Post a Comment